Alweer 1 week in Denemarken - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Caroline Tielemans - WaarBenJij.nu Alweer 1 week in Denemarken - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Caroline Tielemans - WaarBenJij.nu

Alweer 1 week in Denemarken

Blijf op de hoogte en volg Caroline

07 Juni 2015 | Denemarken, Esbjerg

Hoi allemaal,

De buurt barbecue was leuk vrijdagavond, ik kon er niet veel van verstaan, maar de sfeer was goed.
Zaterdag ben ik samen met Pieter naar Esbjerg geweest en we hebben daar lekker gegeten. 's middags zijn we naar trekkertrek geweest met z'n 2e. De Deense trekkertrek lijkt erg veel op de trekkertrek in Nederland.
Vandaag zijn we naar Herning gereden, hier hebben we onze andere klasgenoten opgezocht en hebben we lekker wat rondgelopen in de stad en gegeten en gedronken. Het was leuk om elkaar weer te zien en de verhalen van elkaar te horen.

Liefs Caroline

• 07 Juni 2015 - 22:45

Oma:

Hallo Caroline
    Wat leuk om weer wat van je te horen! Jij hebt het wel erg naar je zin als wij je verhalen lezen.
    Ook leuk dat jij je klasgenoten hebt ontmoet en dat je met Pieter iets ondernomen hebt.
    Ook op het bedrijf gaat het goed zo te zien op de foto's!
    Succes en een mooie week, Gr. Opa en Oma

• 09 Juni 2015 - 10:08

Manege Vosmaer:

Hoi Caroline,
    Fijn dat het goed met je gaat daar in Denemarken.
    We zullen je verblijf volgen.
    Hier gaat het goed,het is mooi weer,de paarden staan lekker buiten!
    Hartelijke groetjes van Wilna en Els en Magic!!

• 09 Juni 2015 - 13:52

Ria Van Hooijdonk:

Hou Caroline. Je hebt het prima naar je zin zo te zien. Mooie foto's lekker weer en lekker pizza eten ziet er goed uit. De taal is nog een beetje moeilijk begrijpen we tegen de tijd dat je na huis komt zul je er vast wel iets van verstaan misschien. Groetjes uit bavel. Fons ria Rens en stan