Bijna op de helft! - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Caroline Tielemans - WaarBenJij.nu Bijna op de helft! - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Caroline Tielemans - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 Juni 2015 | Denemarken, Esbjerg

Hoi allemaal,

Zondag ben ik al 3 weken in Denemarken, de tijd gaat snel!
Morgen gaan we met z'n alle naar Videbaek, daar loopt Britt stage en dan viert ze haar verjaardag. We kunnen gelukkig bij Britt blijven slapen, ik heb er zin in. Zondag zullen we er met z'n alle een leuke dag van maken daar in het noorden.

Ik ben samen met Annemarie naar Duitsland geweest om goedkoop inkopen te doen, wat een indruk! Alle Denen met aanhangers naar de grens om treetjes met drinken in mee te nemen. Je moet dan zelfs een export verklaring tekenen!
Ook ben ik samen met Annemarie naar een boerinnen studieclub over kalveren geweest en ondanks de taal er toch nog wat van op kunnen steken.

Ik zal proberen nog wat foto's erbij te plaatsen.

Caroline

• 19 Juni 2015 - 22:06

Oma:

Hallo Caroline
    Leuk, te horen hoe je het leven in Denemarken beleeft! Winekelen en naar een studieclub voor boerinnen!
    Ook nog het gewone werk. Je hebt hele leuke foto's op je site gezet, zo leren wij ook je stagegezin kennen
    en zien we ook hoe jullie het vorig weekend gehad hebben!
    Het komende weekend wordt vast ook weer heel leuk,!!!!
    Wij wensen je veel plezier en succes op het bedrijf,
    Groeten van Opa en Oma

• 22 Juni 2015 - 16:38

Ron :

hallo Caroline

leuk om te zien dat je het naar je zin hebt en dan gaat de tijd ook snel als je het naar je zin hebt
    en in het weekend lekker op stap ( doen wij hier ook ) nog een aantal weekjes en dan zie ik je weer !!
    groetjes Ron