Veel leuke dingen meegemaakt! - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Caroline Tielemans - WaarBenJij.nu Veel leuke dingen meegemaakt! - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Caroline Tielemans - WaarBenJij.nu

Veel leuke dingen meegemaakt!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

24 Juni 2015 | Denemarken, Esbjerg

Hoi allemaal,

We hebben een heel leuk weekend gehad in het Noorden van Denemarken, we hebben Britt haar verjaardag goed gevierd en ik heb alle bedrijven van mijn klasgenoten in het noorden bekeken.
Volgend weekend komen de klasgenoten uit het noorden waarschijnlijk naar beneden!

Dit weekend zijn de ouders van Bram gekomen voor de verjaardag van Nina, want dat is aanstaande vrijdag. Gisteren zijn we naar de heksenverbranding geweest met Bram, Annemarie, de ouders van Bram en de kinderen. De heks werd verbrand omdat het de langste dag was.

In de stal gaat alles ook gewoon door, de helft van de koeien zijn dinsdag bekapt!

Jullie horen weer van me.

• 24 Juni 2015 - 21:58

Angele:

Klinkt allemaal goed!! Heb je nog wel genoeg zakgeld?? Met al die leuke weekenden, haha.
    Leuk, dat we weer op de hoogte zijn. Nu gaat de tijd wel snel voorbij, voor je het weet komt Ron alweer! Geniet er nog van. Gr Angele

• 24 Juni 2015 - 22:47

Papa, Mama En Wouter:

Hoi Caroline
    Leuke foto's!! Dat is weer eens wat anders dan de heks verbranden met carnaval.
    Doe Bram, Annemarie en de kinderen de groetjes van ons.
    Hier alles zijn gangetje!
    Groetjes van ons.

• 25 Juni 2015 - 12:28

Oma:

Hallo Caroline,
    Wat leuk elke keer te horen wat je hebt gedaan en beleeft hebt,het is natuurlijk toch weer anders dan in Nederland andere gebruiken. Ja zelfs je vader heeft er iets van opgestoken! Leuk dat je je klasgenoten ziet in de weekenden, nu misschien in het zuiden bij jullie.
    Wij wensen je weer mooie dagen en een fijn weekend!
    Gr. Opa en Oma

• 26 Juni 2015 - 22:31

Wilna En Els:

Hallo Caroline,
    Zo te lezen heb je een goede tijd in Denemarken!
    Fijn dat je door het land kunt reizen om bedrijven te bezoeken.
    Je zal er veel van op gestoken hebben ,denk ik,wat een ervaring!
    Een fijne tijd nog toegewenst!
    En hopelijk zien we je weer op de manege!
    Hartelijke groetjes van Wilna en Els

• 28 Juni 2015 - 08:36

Sylvia:

nog 2 weekjes jippie dan is Caroline er weer ;)
    Tijd om heimwee te krijgen, is er vlgs mij niet. En... nog een paar woorden Deens geleerd of... kom je nauwelijks Denen tegen?

Hier wordt het nu echt zomer - daar vast ook! Tot snel.

• 28 Juni 2015 - 23:42

(tante) Christian:

Hey Caroline
    Wat een avonturen zeg daar in het verre Denemarken, wat een ervaring, het is zo te zien erg groot allemaal en leuk dat je zo in de familie wordt opgenomen en zodoende ook de gebruiken van Denemarken leert kennen! Wat goed dat je ouders en broer je zijn komen opzoeken! Ik heb ze gesproken over dit grote avontuur, leuk joh, Ik heb begrepen dat Ron nu nog komt en jullie nog een vakantie eraan vastplakken, daarbij wens ik jullie heel veel plezier en een fijne vakantie toe, geniet ervan en neem dit avontuur de rest van je leven met je mee.
    Groetjes Christian en de rest.

• 30 Juni 2015 - 22:45

Joost, Addie, Rick Imke Niels:

Hoi Caroline,
    Ook wij hebben je stage, je avonturen en uitstapjes nog gevolgd op deze site. Leuk om te lezen en de foto's te bekijken. Volgens mij heb je in een paar weken weer heel veel gezien en geleerd. Probeer er de laatste weken ook nog van te genieten en maak er nog een fijne vakantie van samen met Ron. Als je terug bent, kom je je verhalen zelf nog maar eens vertellen.

groeten, Joost, Addie, Rick, Imke, Niels

• 02 Juli 2015 - 16:43

Sandra Zagers:

Hoi Caroline,
    Leuk om eens te lezen en te zien hoe je het daar maakt.
    Een heel avontuur.
    Maar op naar het volgende avontuur na volgende week.
    De camper staat op te warmen op de oprit bij Ron (45gr) Pfff. Zonder airco....
    De pizza's en hamburgers liggen in het vriesvak.
    En de overtocht naar Noorwegen is geboekt hoor. Het heeft wat bloed zweet en tranen gekost. Maar dat mag ook. Want jullie gaan daar hele mooie dingen zien en beleven als het goed is in Noorwegen.
    Nog even de laatste week werken daar en dan lekker met Ron vakantie houden in het Scandinavische landschap.
    Hoop dat jullie er net zo veel plezier aan gaan beleven als wij. En zo niet. Dan is het de laatste keer.
    Geniet ervan!!!!
    Groetjes Marco en Sandra Zagers

• 03 Juli 2015 - 10:15

M.Bogaerts:

Hallo Caroline,

gelukkig kunnen plezier maken en stagelopen samengaan.
    dat je daarbij je klasgenoten kunt ontmoeten maakt het extra leuk.
    ik krijg zelfs de indruk dat je het jammer vindt dat het volgende week over is.
    van jouw stagebegeleider heb gehoord dat ze erg tevreden over je zijn.

ik wens je nog een fijne tijd toe

M. Bogaerts